استراتژی بازاریابی محتوا
University of California, Davis
.
یک دوره بسیار خوب. نقلی و کاربردی
یکی از چیزهایی که توی این دوره یادگرفتم این بود که اگر به عنوان تولید کننده محتوا در یک سازمان فعالیت دارید ، وظیفه اصلی شما اینه که سازمان رو درخشان و جذاب معرفی کنید اما این دلیل نمیشه که شما محتوایی تولید کنید که واقعی نیست، چون دروغ، اعتماد رو از بین می بره و وقتی اعتماد نباشه ، بهترین محتوا هم، بدرد نمیخوره. حالا اگر توی سازمانی کار میکنیم که مبادرت داره به تولید محتوا غیرواقعی، باید چیکار کنیم؟ فرار کنید ، فرااااااااررررررررررر. دلیل هم ساده ست، اون سازمان داره به قهقرا میره و اگر شما هم باهاش همراه بشید، سرنوشت یکسانی در انتظارتونه. مشکل اینجا تموم نمیشه، باید آگاه تون کنم که توی پیدا کردن شغل بعدی قطعا به مشکل میخورید.
.
دوره های خارجی برای من خیلی جذاب تره ،هم تکنیک یاد میدن و هم اخلاق حرفه ای ، که دومی واقعا ارزشمنده. این چیزها رو مدت ها طول کشید تا یادبگیرم. ای کاش وقتی ۲۰ سالم بودم توی این دوره شرکت می کردم.
.
استاد این دوره پی دی اف های خیلی جذاب و گران قیمتی رو در اختیار شرکت کننده ها گذاشت. لیست زیر موضوعات اون پی دی اف هاست. امیدوارم براتون مفید باشه:
.
۷A-Framework
Email Marketing How to Push Send and Grow Your Business
Empathy Map Workbook
How to Create Compelling Content
How to Create Content that Converts
How to Write Magnetic Headlines
Internet Marketing for Smart People
Keyword Research A Real World Guide
Landing Pages How to Turn Traffic into Money
The 5 P Approach to Copy that Crushes It
Effective Content Promotion
.
پی نوشت:
.
لینک دوره:
https://lnkd.in/dZBvmMeY